رایگان seach engin بهینه سازی،راهنمای رتبه بندی در گوگل،

رایگان seach engin بهینه سازی
راهنمای رتبه بندی در گوگل
برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید


مراحل توضیح داده شده در زیر، به طور خاص برای نوشته شده است و باید به دقت دنبال و در جهت مناسب برای بهترین نتایج. اگر نیاز به کمک دارید،

با وجودی که این راهنمای تنها با گوگل می پردازد، همان امر به موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو، بینگ و دیگران.

برای آنهایی که می داند در مورد SEO وجود دارد که می توان به عنوان خوانده شده: در این صفحه
مرحله 1: دریافت حق بیمه (مورد نیاز نمی باشد اما توصیه می شود)

شما هنوز حق بیمه و قبل از اینکه شما با بقیه از مراحل شروع خوب است اگر شما در حال حاضر ارتقاء در حال حاضر،
مرحله 2: تعیین آدرس وب سایت شما

شما در حال حاضر وب www.webparsmisha.ir آدرس وب سایت خود استفاده کنید. اگر شما مطمئن نیستید که این برای شما مناسب است

شاید شما مایل به استفاده از یک دامنه، واقعی مانند webs.com،؟ در آن صورت، نقشه آن دامنه به سایت شما در حال حاضر
توصیه هایی برای یک آدرس وب سایت:

    
آدرس وب سایت باید وب سایت خود را در راه خوبی را نمایندگی کند.
    
باید آسان برای دیگران به خاطر داشته باشید و دراز و پیچیده نیست.
    
برای شرکت ها و سازمان ها آن است که اغلب به نام آن است که بهترین آدرس وب سایت است.
    
اگر وب سایت شما ارائه از شما به عنوان یک فرد و سپس توصیه میکنم نام اول و آخر، برای مثال www.jimwestergren.n.nu و یا اگر شما به طور معمول استفاده از نام مستعار، که همچنین می تواند کار کند.
    
آدرس وب سایت است که می تواند به راحتی با شخص دیگری اشتباه استفاده نکنید. جستجو و ببینید که اگر در حال حاضر یک وب سایت شناخته شده و با همین نام وجود دارد.
    
اگر شما شامل کلمه در گوگل می توان با آن را در آدرس وب سایت کمک زیادی دیده می شود.
    
استفاده از یک علامت تجاری است که شما خود را ندارد مجاز نیست و حتی ممکن است غیر قانونی است.

مرحله 3: پایان ساخت وب سایت شما

قبل از اینکه شما شروع به فکر کردن بیش از حد اگر شما در گوگل هستند و چگونه شما را در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی، مطمئن شوید که شما برای اولین بار ساخت وب سایت خود را به اتمام برساند.

    
یک مقدار زیادی از متن را در صفحه شروع وب سایت خود را. ترجیحا حداقل 4 پاراگراف، سرفصلهای استفاده.
    
اطمینان حاصل کنید که شما می توانید ببینید که در پشت وب سایت و یک راه برای تماس با شما وجود دارد. لطفا از فرم تماس استفاده کنید.
    
نگاه را از طریق متن و تعمیر غلط املایی و اشتباهات دستور زبان.
    
مرور کل سایت شما و اطمینان حاصل شود که آن را با کیفیت بالا و شایسته به رتبه بندی در گوگل

Steg 4: تعیین کلید واژه / عبارت

فکر می کنم که از طریق آن اولین کلمه یا عبارتی که می خواهید دیده می شود. اگر آدرس شما و نام وب سایت خود را منحصر به فرد است و شما قادر خواهید بود بدون مشکل زیادی در گوگل رتبه بندی، و اگر شما مطالب را با آن، بنابراین شما می توانید از این مرحله صرف نظر است. اما شما همچنین ممکن است بر روی هر چیز دیگری مانند خدمات به شما پیشنهاد و یا محصول شما فروش رتبه بندی می خواهید؟
توصیه ها:

    
جستجو برای اولین بار در گوگل برای رقابت در نتایج جستجو به نظر می رسد. بهتر است در وهله اول در یک کلمه کلیدی محبوب کمتر از رتبه 55 در یک کلمه کلیدی محبوب باشد.
    
ترکیب با نام یک شهر است. "طراحی وب سایت اوهایو" معقول است، در حالی که تنها "طراحی وب" است که به شدت رقابتی است.

Steg 5: بهینه سازی

برخی از تنظیمات شما میتوانید انجام دهید که گوگل شما را در نتایج جستجو بالاتر وجود دارد.
صفحه خانگی

    
شامل کلمه ای که می خواهید بر روی متن در صفحه اصلی وب سایت شما رتبه. ترجیحا چند بار، اما مطمئن شوید که شما هنوز هم گرامر زبان طبیعی و خوب برای خوانندگان است.
    
سعی کنید از کلمه کلیدی در عنوان اصلی و یا در یک عنوان دیگر در صفحه اصلی خود کنید.

لینک عنوان در گوگل (عنوان صفحه اصلی)

در را وارد کنید چگونه می خواهید لینک در گوگل ظاهر می شود.

در حال حاضر شما باید "ثبت سایت در موتور های جستجو، افزایش بازدید و پیج رنک گوگل، ثبت رایگان لینک در دایرکتور ها".

گوگل به نظر می رسد از نزدیک در واژه که می ایستد وجود دارد و وزن آن به شدت در مورد چگونه وب سایت خود را در نتایج جستجو و موقعیت است.

من توصیه می کنند که شامل هر دو نام شما / نام شرکت و عبارت / کلمه کلیدی شما می خواهید به رتبه.

به نمونه هایی از عنوان:

بیل نجاری AB: نجار در لانگ آیلند
(هر دو به نام شرکت و کلمات کلیدی)

جو ویلسون - نقاش در نیویورک
(نام و نام چیزی است که شناسایی)

وب سایت رایگان با N.nu
(کلمه کلیدی "آزاد وب سایت" همراه با نام تجاری "N.nu")
مرحله 6: لینک به وب سایت شما

گوگل کشف و سایت های شاخص جدید توسط لینک های زیر را از وب سایت های دیگر که در حال حاضر در گوگل گنجانده شده. محاسبه چگونه یک وب سایت در گوگل رتبه بندی گوگل است که به شدت بر روی بسیاری از لینک ها به آن و کیفیت صفحات وب کسانی که لینک بسته است.

در این مرحله است که احتمالا مهم ترین چیز در این راهنما است.

URL مورد استفاده قرار گیرد هنگامی که مردم پیوند دادن به شما است: http://www.webparsmisha.ir/

    
ثبت نام لینک خود را و سپس شما به طور خودکار به لینک های خوبی دریافت کنید.
    
اگر شما دارای یک وبلاگ یا وب سایت دیگری و سپس از آن، لینک کنید.
    
لینک شما به دایرکتوری لینک ارسال کنید.
    
از دوستان که دارای وبلاگ یا وب سایت در صورتی که می خواهید لینک شما.
    
در صورتی که هر وب سایت یا وبلاگ های دیگر که در حال حاضر به وب سایت های مشابه به عنوان مال شما را لینک کنید و ببینید که اگر هر گونه احتمال در گرفتن یک لینک از آن صفحه برای شما وجود دارد وجود دارد.

لینک های بیشتر شما را به وب سایت خود را دریافت کنید بهتر است آن را در رتبه بندی در گوگل.
اضافه گام 7: اطلاعات متا

برو به و نوشتن توضیحات متا و کلمات کلیدی متا.
گام اضافی 8: ثبت نام وب سایت شما با Google

    
برو به ابزارهای وب مستر گوگل و وب سایت خود را ثبت نام کنید.
    
تایید کنید که شما صاحب وب سایت با استفاده از متا تگ خود را منحصر به فرد. جایی که تگ های متا را در این صفحه به عنوان متا تگ های اضافی برای یک پیام خصوصی به.
    
بر اساس تنظیمات بخش تغییر هدف جغرافیایی است.
    
زیر بخش نقشه بر روی "ارسال نقشه سایت" کلیک کنید و sitemap.xml را وارد کنید
    
پیشنهادات بر روی صفحه HTML و ببینید اگر گوگل وجود دارد باعث می شود هر گونه پیشنهاد و در آن صورت انجام آن است.

تجزیه و تحلیل

    
چگونه وب سایت خود را در گوگل نمایه سازی شده است
    
وب سایت ها برای پاسخگویی به شما.

این آخرین راهنمای به روز شده در 14 ژوئن 2010.
کپی رایت © جیم Westergren
پیشرفته SEO

در اینجا این است که مقدمه بسیار عالی است.
معرفی به جستجوگرها
نمایش ارائه randfish.